Langkau ke kandungan utama

KUASA MINDA

Ahli-ahli kuantum fizik melalui kajian mereka bersetuju bahawa tuhan telah menjadikan alam ini dengan pelbagai sistem (contohnya sistem orbit, sistem matahari, sistem masa dan ruang dan pelbagai sistem lagi…) dan kesemua sistem ini dianugerahkan kepada manusia sebagai khalifah bagi menguruskan dunia ini.

Hanya dengan kuasa minda melalui kekuatan minda super separa sedar mampu beinteraksi terus kepda sistem ala mini.

Minda manusia mempunyai getaran yang mampu mengarahkan sistem alam ini merealisasikan apa yang manusia inginkan. Paling tidak pun sistem tersebut akan datangkan kepada manusia jalan atau peluang bagi mencapai apa yang manusia tersebut inginkan.

Minda manusia bukan sahaja mampu menghantar isyarat kepada sistem alam malah minda manusia mampu menggerakkan dirinya sendiri bagi mencapai apa yang mereka impikan.

Seseorang yang penakut diubah menjadi berani, yang kurang keyakinan diubah menjadi yakin, yang malas diubah menjadi rajin dan banyak lagi dengan kata lain yang negatif diubah menjadi positif hanya dengan memiliki satu minda positif untuk berubah menjadi yang lebih baik.

Jadi anda boleh bayangkan lojiknya apabila anda menginginkan sesuatu dan melalui kuasa minda anda mampu menghantar isyarat getaran kepada sistem alam sehingga sistem mendatangkan kepada anda jalan atau peluang.

Dalam masa yang sama kuasa minda anda mampu menggerakkan diri anda untuk menyambar terus peluang yang datang sehingga anda berjaya mencapai apa yang anda inginkan.

Proses ini berjalan tanpa perlu melalui proses susah payah yang tidak pasti untuk mencapai kejayaan. Inilah hebatnya KUASA MINDA manusia anugerah dari Tuhan yang Esa.

SUMBER AMMAR ZAHAR

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

sk jengka 2 di persada maya

selamat datang ke alam maya skj2...

Kejohanan Badminton MSSD Zon Jempol

Kejohanan Badminton MSSD Zon Jempol yang berlangsung di Balora Mastika Bandar Jengka telah dijalankan dengan lancar sekali. Dalam pertandingan ini Perseorangan lelaki bawah 12 tahun telah dimenangi oleh Ariff Fahmi dari SKJ2 telah menjadi johan.Bagi Acara bergu lelaki, Al Fayed dan Syammizat pula SKJ2 mendapat tempat ke 2 dan bergu perempuan, Danisa dan Nini pula mendapat tempat ke 3. Tahniah kepada pasukan badminton SKJ2 kerana telah berjaya menjadi Johan.

PERKHEMAHAN BERSEPADU 2022